Skön kväll

Nu är klockan 8 och jag har ÄNTLIGEN fått i mig mat :D
Mr F lagade världens godaste lasagne !!
Vi åt 2 portioner var....skulle lätt kunna klämma i mig en
3:dje portion, men tänkte ta ett bad först.
Ska simma några längder så kanske man är lika hungrig igen, hoppas ;)

Medan lasagnen var i ugnen passade jag och Mr F på
att träna lite på några dansmoves.
Gick ganska bra för vår del, men Gussi blir så himla arg
när man dansar så Vi var tvugna att avbryta.
Jag sa till Mr F att i slutet av dansen MÅSTE Du luta mig så där
fint bakåt på din arm.
Han försökte, men det slutade med att jag nästan föll i
golvet och knäckte både nacke och rygg....inte vassaste knivarna i lådan Vi inte ;)


TITTA HUR MYCKET VI HAR KVAR :D



Mr F stod för underhållningen jag och Gussi låg och såg på ;)



 Ligger å spanar mot Mr F's håll, kaaaaaanske
tappar han nåt på golvet



Har Ni smakat den nya Loka smaken ?
Vattenmelon och citron, jätte god


Imorgon har jag skola, ska bli kul.
Är som sagt klar med inlämningsuppgiften så jag kan lägga mig
ikväll med mycket gott samvete.
Börjar 9 imorgon så en liten sovmorgon hinner jag också
klämma in ;)

Idag var jag och Mr F och pratade med en fotograf.
Han var jätte trevlig och snäll, men framför allt myyyycket
tillmötesgående och sånt gillar Vi.
Hans ideer var kanon och allt han sa lät som musik i mina öron.
Hoppas att jag snart kan sätta ett kryss i "Fotograf-rutan" också :D
CHECK !!
Det ordet älskar jag just nu.

Min hals, min hals....AJ !!
Ingen spinning idag som sagt, ATTAN !!
Vet inte hur det blir med morgondagens pass heller ?
Borde egentligen inte gå och träna, men jag känner att jag MÅSTE.
Eller ja, vem måste egentligen ?
Jag VILL det iallafall....

Nu är Mr F ute med hunden, skööönt ;)
Jag har laddat ner 2 filmer, bara komedier.
Men jag vet att det inte kommer att bli nån utav dom om Mr F
får välja.
Han sa att han hade en nice film på G, Vi får väl se hur bra den är.

NU SKA JAG SIMMA !!






Kommentarer
Postat av: Veronica

men vad e de jag läser!?? e du sjuker? stumpan då!!?? du får vila och låta Mr F ta hand om dig.. :)

Jag håller pp att försöka fixa en dejt till ert bröllop.. ;) tror jag kasnke har några kandidater..;) haha återstår o se om dom klarar nybergs test bara.. ;) haha

Saknar dig! PUSS!!!

2011-02-24 @ 21:29:07
Postat av: Natta

Mmmmm, Verre kom och ta hand om mig :(

JA !! Ska bli skoj och se om dem klarar av Nybergs test ;)



Miss u 2

Kisses

2011-02-25 @ 21:06:52
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Natta

Berätta hur det gick med testet sen ;)

2011-02-25 @ 21:07:16
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0