Lite av det ena och andra

Så vad har jag gjort idag...hmmm...inte mycket OCH massor :D
Ja, så kan man beskriva denna dag.
Hoooooooppas så in i norden att saker och ting kommer att lösa sig, för
jag börjar få magsår :(
Varför är jag så här ?
Varför måste jag stressa ?
Varför kan jag inte bara njuta lite av den här tiden ?
Ååååh, varför är jag en tönt ?!
HAHAHAHAHAHA !!

I fredags var jag, mamma, pappa och Jasse i Stockhom.
Vi hade jätte kul.
Pappa berättade om gamla goda tiden då han brukade
hänga mycket i Stockholm och mamma drev med
honom och OM honom hela tiden.
Pappa blev galen och Vi andra skrattade :)
Innan Vi for hem bjöd pappa Oss på Persisk mat i Kista centrum, smakade
som vanligt underbart.
Sen bjöd jag alla på lite persiska bakelser som Vi tog med Oss hem.
Vänta jag har ju bilder.....




Tog bara med mig 1 av varje sort hem, resten lämnade jag kvar
hos mamma och pappa

Så kul idag när jag kom hem till mina föräldrar.
Jag frågade mamma vad hon tyckte om bakelserna.
- Nej, usch dom var inge goda alls, fräser hon och grimaserar samtidigt med näsan.
- VAD PRATAR DU OM !!?? Du åt ju upp HELA kartongen SJÄLV !! skriker pappa från
vardagsrummet.
BUSTED MOSSAN, BUSTED :cool:
Allt var jätte gott.

Igår kväll tog jag med mig smakproverna
 hem till Mr F's familj och där fick den som ville ta en tugga...allt tog slut.
Vi var hemma efter 2 inatt och imorse sov jag till halv 10 :D
BÄÄÄSTA SOVMORGONEN PÅ LÄNGE !!

Nu ska jag ut med jycken för snart kommer P-L och hon ska
ta mig på en runda, Vi får väl se vad hon har för
planer.

Måste bara visa Er 1 sak till.
HAHAHAHAHA !!
Idag ropade Mr F på mig.
- Kom och titta på min fruktsallad !!


Kiwi och godis...efter frukosten, jo jag tackar :)


Nu måste jag bara gå !!


Kommentarer
Postat av: frederica

Va mycket gott :))

2011-02-19 @ 21:32:06
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Natta

:D

2011-02-20 @ 10:20:33
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0