En fin, fin dag som denna

Men Tjeeeeena :D
Då var jag hemma igen.
Började inte förrens 8 imorse och slutade inte förrens 18 ikväll, men det
va det nästan värt med tanke på min sovmorgon jag fick.
Imorgon har jag också sovmorgon, börjar 8 även då.
Idag har Vi nämligen haft utbildningsdagar och imorgon ska jag
så en huvudhandledarkurs som man måste gå om man har hand om elever.
Ska bli kul.
Idag har jag också haft kul, hahahahaha !
Vi har räddat liv och Vi har gömt Oss för varann och Vi har ätit och Vi har
fått presenter och en massa, massa, maaaassa annat roligt :)
Men jag ska vara helt ärlig, det är underbart att vara hemma igen.

Väl hemma hade Mr F lagat mat, en lite ovanlig rätt men TUSAN så gott det var !
Hemlagad rotmos med RIKTIGT köttig korv !!
MUUUMS !!
Gussi har legat här bredvid och smackat under hela min måltid, trots att
han åt innan mig.
Glupska hund ;)

Åååååh, jag var ju på loppis i helgen.
Hittade nya grejer....
Idag skulle jag åka och betala grejerna, men hann inte.
Hoppas att grejerna finns kvar imorgon, då jag bara
fick reservera dom tills idag.
SNÄLLLLLLA !!

Ja, Ni undrar säker om Mr F gillade sin present och vad det var
i paketet ?
Inte ?
Aja, men jag kommer att tala om det för Er iallafall ;)

 
Strumpor, vilket man ALDRIG kan få för mycket utav och ett Adidas
löparsätt var vad som fanns i paketet

Ooooh, han blev jätte glad.
Han ringde mig till och med på jobbet och tackade allra
djupast för sin fina present.
Varsågod min Söta :)

Nu ska Gustav Jansson ( Gastons senaste smeknamn ) och jag
ta en kvällspromenad.
I Jössenammen va kallt det är där ute :S
På med varma kläder och ett glatt leende så brukar det mesta gå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0