Tjingeling

Jag vill börja med att säga GRATTIS till min bästa Seyde med familj, GRATTIS till det
nya lilla tillskottet som helt klart kommer att förgylla hela Er vardag i all framtid :D
En liten prins fick dem, en Prins George närmare bestämt.
Och han är lätt bland det sötaste på vår jord, ja delad första plats med sin bror såklart.
Började gråta på jobbet då jag fick en bild imorse på mor och son, så fint.
Vilken lycka !!
Jag kommer snart förbi och gosar liten bebis och stor bebis <3
GRATTIS än en gång min Vackra.

Här hemma hemma händer det då inte mycket....eller jo, det gör det faktiskt.
Jag önskar dock att det skulle hända liiiiiite mer, men det får duga för stunden.
OM det löser sig på torsdag ska jag pusta ut....för en kort sekund iallafall ;)

Efter träningen kom jag hem till en lagad middag som stod på bordet och väntade
på mig, BARA mig.
Mr F hade lagat egna fiskpinnar ( Tack Verre för tipset ) och hemlagad
mos med egen komponerad remuladsås, smakade MUMS !
Så nu är jag mätt, tack min älskling för maten.

Nu är Mr F iväg och tränar och jag sitter och laddar hem en film.
Jag vill se Grown ups, har velat se den länge faktiskt så det
kanske blir att Vi ser den ikväll.
Men antagligen inte om Mr F får bestämma.....

Nu är jag ledig i 2 hela daaaaaaaar :D
TJOOOHOOOO !!
PARTYPEOPLE COME ON !!
NTZ NTZ NTZ NTZ ( jag älskar det ljudet ) !!
Hahahahaha, jag har ballat ur ordentligt, måste bero på min sömn.
Varför drömmer jag mardrömmar ?
Inatt drömde jag att skalbaggar kröp ut ur min kropp och tog över
hela samhället, fy tusan va äckligt det var att vakna till att
jag försökte sparka bort baggen från mitt ben :S
Vad är det för fel på mig ?
Usch !

Har jätte mycket jag borde ta tag i här hemma....typ städningen.
*SUCK*


Ta exempelvis en titt på MIN klädstolpe, fin va ?
Den når snart taket...
Ska testa hur mycket mer kläder jag får på den innan den slår i taket eller i backen ;)

Men för gudarsskymning VEM orkar ?
Den som orkar och vill, välkommen hit :)

Innan jag tappar upp bad måste jag bara tillägga att jag har
VÄRLDENS BÄSTA familj och svärfamilj ( heter det så ) !!
Utan Er skulle jag aldrig klara mig, Ni är mer än guld värda.
Tack för att Ni finns, älskar Er alla som 17 !


Love U all !!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst var de gott? :)

klart mna ställer upp liksom.. ;) haha



PUSS!!

2011-02-01 @ 22:04:48
Postat av: Natta

Tack fina Verre för ALLT <3

2011-02-02 @ 08:20:33
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0