Onsdag morgon

Morgon, morgon, härliga morgon :)
Planer för idag, inga alls.
Ska bara iväg och spinna vid kvart över 5, men annars är jag helt
fri idag, niiiiiice.
Mr F är ute och rastar hunden, så jag fick till uppgift att koka ägg.
Kändes som en bra deal om Ni frågar mig.

Har som sagt mycket att ta igen här hemma, dax att sätta igång kanske ?
Kommer antagligen dra mig ner mot stan och kolla runt lite, längesen
jag gick omkring där känns det som.....fast det var det väl antagligen inte, men
det känns som det ;)

Hahahaha, Mr F har köpt en bok, den verkar bra faktiskt eller intressant om jag säger så.
Hur som helst låg han och läste högt för Oss igår, vet Ni hur skönt det var
att somna av en "saga" ?
Måste vara 100 år sedna någon hade högläsning för mig !
Mysigt och väldigt avslappnande var det, kommer antagligen att
KRÄVA det här av honom fler gånger nu ;)

Nåt lite mndre kul är att jag och Mr F har lyckats dra på
Oss en varsin parkeringsbot :(
Blääääää, världens mest onödiga utgift känns det som.
Ska försöka att ta nåt extra pass på jobbet så är böterna ett minne blott, YES !

Nu är the eggs klara, dax att dra sig vidare mot köket.
Kram på Er



Frukosten våran i Prag, smakade konstigt...
Men grädden och sylten va god :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0