Måndag igen

Morgon morgon
Nu har jag varit ute med hunden och frukosten är snart klar.
Sen sticker Vi båda i hushållet och tränar en sväng :)
Har endel telefonsamtal och ringa, bland annat till
fotografen....meeeen jag tänkte be Mr F göra det ;)
Vi får la se vem som gjorde't !!

Annars har det väl inte hänt så mycket...har ju sovit så
vad skulle kunna ha hänt ?
Det ringde på min lur imorse vid 7, måste ha varit jobbet.
Dock hann dem lägga på innan jag visste vad det var som lät :S

Joooo, sen ska jag också ringa och avboka en tårta !!
Får inte glömma, får inte glömma, SKA inte glömma !!

OJ !! Äggen är nu klara.
Ciaaaoooo


Kan se framför mig hur lotten faller på mig att
ringa det där samtalet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0