Honungsmelon


*Sluuuuurp* sa det bara :D

Gaston ligger ute på balkongen och vilar, medan jag själv
ligger framför tv:n med min filt.
Har redan hunnit slumrat till en vända på soffan....oops.
Men nu ska jag inte sova mer, ska gardera mig på så vis att jag från och med
nu ska sitta rak som en spik så risken för ett återfall in i
drömmarnas värld minnimeras till max ;)

Var på lunchpasset idag, MÅSTE komma ihåg att inte ha på mig dom
där "tunna" byxorna på Rezas pass....måste komma ihåg...
HAHAHAHAHA !!
Äckligt !!

Ska snart ge Guss mat, vill själv ha nåt men vet inte vad.
Är sugen på spagetti, brukar Ni bli sugna på det ?

Okey, ska spåna lite här hemma.
Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0