Funderingar

Här sitter jag och funderar, många tankar i omlopp...

* Hur mycket snor kan man egentligen ha ?
* Kan halsen gå sönder pga av smärta ?
* Kan man hosta upp sina lungor ?
* Kan hjärnan explodera om man håller inne en nysning ?
* Kan näsan börja lossna för att man snyfter sig så ofta ?
* Kan man få en revbensfraktur pga hostan ?
* Hur mycket orkar ens kropp innan den lägger av ?
* Varför "kluckar" det som vatten i mina öron ?
* Varför kliar det i mina öron ?
* Kan tårarna ta slut ?
 * Hur länge ska det kännas så här ?
  Men kanske den viktigaste frågan just nu;
- Kan jag ha fått SVININFLUENSAN !!??


Något harsh bild, men så ser sanningen ut...tyvärr :(

Dock blev jag lite gladare efter denna :)


:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0