Bläääää

Aha, då har man åkt på snuva och ont i huvet också :(
Halsskrälle blir inte bättre utan bara sämre och sämre.
Har köpt produkter för ÖVER 150 kronor ( ja, det är mycket ) till
halsen som dem lovar ska hjälpa, men icke.
Plus att alla dessa sugtabletter smakar apa !
Sen har hostan också bivit mycket värre, hostade så mycket
idag att jag höll på att kräkas upp mina inälvor :S
FY TUSAN !!
100 år sedan man var förkyld så det är väl min "tur" nu då....
Men annars är det bara bra :D
Är ju ledig i helgen och det är ju alltid positivt.

Har jobbat idag, flexade hem vid 3 då Mr F kom och hämtade mig.
Vi åkte förbi Onoff och ICA och handlade lite, sen hem för att äta.
Vi åt lax med pesto och fetaost tillsammans med en mycket god
grönsallad.
MEN sen fanns det även revbensspjäll om man ville ha det, vilket jag ville ;)
Som "tilltugg" åt Vi rostad chiabata med skagenröra, MUMS !!
Även min bror Emil tyckte att det var gott och åt nästan tills han
storkna.
Nu blev jag sugen på mat igen !!


Ser det inte ljuvligt ut ;)

Idag var dem här från Stadsmissionen som jag tidigare nämnt.
Ska visa Er en utav dom saker jag köpte.


Min klädstolpe flyttade jag till min sida av sängen och lämnade då
plats för denna...


En sånn skönhet va ?!
( Attans kudden ligger ju snett )


Piffade till den liiiiite, behövs ju inte mycket då den är så fin redan


Lite mysig belysning och Du kan sitta där hela dagen :D

 Dessa fotöljer levererades i par så jag har en kvar, ska hitta en lämplig
plats åt den också.
Sedan köpte jag även ett hörnskåp och ett vitrinskåp, ska som sagt visa
Er dom också, men just nu har jag inte hunnit ta några foton.

Mr F sitter och spelar ska väl göra honom sällskap.
Han vill att Vi ska köra nåt 2-manna-spel, men Vi får se hur det blir med det ;)

Nu en STOR kopp te och kanske en macka.
Önskar Er en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: P-L

GRYMT Natti, du har öga för sånt.. =)

2011-02-25 @ 22:08:15
Postat av: Natta

ÄSCH ;) !! HAHAHAHAHA !! Du är snäll Du <3

2011-02-26 @ 08:26:45
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0