Torsdag imorgon

Aj! Mina läppar är som sandpapper :(
Var tvungen att springa ut till bilen och hämta lipsylen, känns väl bättre snart kan jag tro....eller iallafall hoppas på :)
Innan jag avslutar min gnälliga inledning måste jag också passa på att gnälla lite över mina prickar i facet....*suck* är bara förnamnet.

Imorgon är det torsdag för Er som missat det, efter morgondagens arbetspass är jag ledig fram till tisdag. Halleluja säger jag!
Har liiiiite mer att dona med innan Julafton, men jag är inte ett dugh nervös ;)
Är ni också klara med allt till jul? Ska ni jobba? Hur som helst hoppas jag att ni får en fin jul vad ni än hittar på.
Måste spinna vidare med det här julsnacket.
Är det många där ute som har värsta julfeelingen eller? Än har inte min feeling dykt upp, ja det blev något bättre när snön kom men anmars vet jag inte. Kanske hinner den dyka upp innan det är över på firandet?!
Kändes så konstigt när endel gick hem idag från jobbet och önskade oss god jul och gott nytt år...tänk, snart är det 2012. Wow!

Aj! Måste gnälla om en sak till. Har fått en vagel i ögat och det är varken skönt eller snyggt. Trååååk :(

Borde sova, ska nog göra det. Oj nu håller mitt batteri på att lägga av, måste ladda luren.
Go natt med Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0