torsdag 1/12

Men jössös!!Redan första december :D Jag säger ju det, tiden bara rusar iväg. Idag har även min dag bara rusat iväg, ska bli skönt att snart få krypa ner under täcket. Imorgon är det fredag och då slutar jag som vanligt tidigt, sen är det HELG och då ska jag ha jätte kul. Hoppas jag iallafall ;) Måste också berätta att dagens arbetspass var bland det mest....hur ska jag beskriva det...bland det läskigaste eller mest "ögonbryns-höjande" ingreppet jag sett. Doktorn undrade om jag tyckte det såg ut att göra ont? Eeeeh, jaaaaaa! Men då sa han nåt så smart som " men, tänk hur ont patienten hade INNAN vi gjorde något åt det här " och det har han ju rätt i. Men jössös Amalia va ont det gjorde i mig då jag såg vad som pågick. Nu har man dock sett det också så nu kan väl inget få mig att höja på brynen mer :) VÄRLDENS BÄSTA gav mig en present idag, en julkalender :D Frågade om jag fick öppna ALLA luckor idag....då blev han arg. - Neeeeej Natta!! Du vet väl vad innebörden av en kalender är? Att man öppnar 1 lucka varje dag fram till jul och INGET annat! Okey daaaaah, får väl lyda order...*suck* MEN tänk va kul jag kommer att ha varje dag fram till jul nu, JIPPIE :D Va hade jag mer att berätta? Jo, jag har ställt upp lite julprylar nu. Bara ljusstakar, men iallafall. Det blev fint. Gillar ju mina ljusstakar som jag köpte så billigt förra året på ICA MAXI, mysigt blev det här hemma dessutom. Det andra pyntet får vänta ett tag till. Nu är det en viss kille här hemma som INTE vill vänta längre, nu vill han ha sin mat och det ska han få <3 Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0