Titta!

Titta! Jag har fått en ny mössa! Va tycks? Mr F älskar den, han vill låna den hela tiden. Jag har sagt att det går fint, MEN då får lova mig att han inte ta av sig den genom att dra i toffsen :S
På tal om att älska saker så har jag laddat ner Wordfued åt honom på hans lur :D
Ha ha ha! Och det älskar han mer än min mössa ;)
Om ni vill möta honom hör av Er till mig så kan jag fixa Er en match, hi hi.
Har även nya skor dagen till ära, på bilden kan ni se ett par som jag haft på mig idag. Köpte ett annat par, men dom är ner packade så det tar vi sen. Butiken hade 50% på alla vinterskor, så jag köpte ett likadant par till min mamma <3

Nu ska jag dricka cola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0