Till Er

Hej igen! Nu är min cola slut så nu kan jag återgå till mitt skrivande ;)
Fy 17 va god den va....

Jaha, fredag imorgon. Går kortdag och sen är jag i vanlig ordning ledig i helgen och i helgen smäller det bokstavligen. Det är ju NYÅR :D
Va ska Ni hitta på då? Ska Ni vara hemma eller blir det nån nyårssammanställning hos någon?
Hoppas att Ni får det kul iallafall :)

Hmmm....jag har 2 st matlådor till imorgon, pannkakor och Spicy hot....va ska man välja? JA! Fick en ide, måste man välja? Kan jag inte ta med mig båda?! Mums!
På tal om jobbet, vet Ni vad jag gjorde idag? Eller ska man säga vet Ni vad jag INTE gjorde idag? Jag glömde att låsa toalettdörren medan jag satt på toa och uträttade mina ärenden :S
Jag säger bara fy 17 vilken tur att ingen kom just då!! Hade det hänt hade man ju fått lov att säga upp sig, flytta ifrån stan och byta identitet på studs :S
Konstigt dock att jag glömde att låsa, brukar JÄMT känna både 1och 2 gånger på handtaget för att vara på den säkra sidan, men idag missade jag att genomföra min tvångstanke...kanske var det bara bra dock? Nu har jag en tvångstanke mindre ;)

Jo, för alla Er som missat det så har jag namnsdag idag. Natalie står det i almanackan, jag stavar dock även med ett litet H där i mitten men va tusan så kinkig får man ju inte va.
En arbetskamrat till mig lovade att han skulle ge mig nåt under dagen bara för att jag hade namnsdag och efter dagens arbete stod det en present på bordet åt mig. En tårta och ett brev, snälla kamrater va??
Ha ha ha! Dock insåg jag ganska snart att det var nå skumt på G, flyttade på brevet och där låg det "riktiga" brevet. Det är en doktor som ska sluta så han bjöd på tårta och i samband med det passade Magnus på att driva lite med mig. Jag skrattade nästan ihjäl mig :D

IIIIIIH! Klockan är nu mycket måste sova. Nattis på Er

Jo, en sak till! Ni vet att jag var på Julpub med jobbet för nån vecka sen? Då iallafall så hade dom haft lotteri och vinstnumret stod på inträdesbiljetten vi köpt. Hur som helst gick jag lite tidigare så jag hann aldrig vara med under hela lotteriet. Jag sa tack och hej för mig och lämnade kvar biljetten på bordet, man vinner ju ändå ALDRIG nåt. Men tror Ni inte på tusan att mitt nummer kom så snart jag hade gått! Men va 17! Har jag otur eller har jag otur? Suck....
Ha ha ha! Ganska kul ändå :)

Nu blir det sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0