Söndagmorgon

Sitter framför tv:n och väntar på mina ägg, men va KUL det är Snobben på tv :D
Måste kolla!
Sov till nästan halv 10 imorse, välbehövligt måste jag säga. Guss har inte mått så bra inatt så vi var tvungen att vara vakna till efter 1 inatt för att ta lite kontroller. Min Söta, han är så duktig :)
Nya kontroller nu på morgonen och inget har hänt, ska ta ett nytt prov om nån timme. Hoppas att vi får bukt på hans socker...
Vi tog en lång promenad till ICA och var faktiskt borta i 1 timme, riktigt skönt ute, men halt :S
Vi gick genom skogen på väg hem, plötsligt skymtar mitt högra öga nåt där mitt på backen. Ha ha ha! HUR kunde jag se lappskrälle?! Där bland allt barr låg en klisterlapp med mitt namn på.
Synd att det inte var en lite större peng som låg där istället ;)

*RIIIIIIING* nu är äggen klara och till dom blir det rostat bröd med varm choklad :D

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0