Soffhäng

Jag och Guss delar just nu på soffan framför tv:n, jösses så mysigt vi har :)
Han är min Gosbjörn! Har ännu inte hunnit iväg till Apoteket, vågade inte chansa utan legitimationen. Men dom stänger ju vid 20:00 så jag borde hinna dit ;)

Har haft en lugn och bra dag på jobbet, hann till och med att påbörja morgondagens fredagssysslor så då kanske man kan få gå liiiite tidigare imorgon, hoppas.
Imorgon ska jag ut med jobbet, det blir Julpub på Harrys :D
Ska bli jätte kul och spännande! Ni undrar säkert på vilket sätt jag nu menar med spännande, men tänk er själva. Jag ser mina arbetskamrater varje dag, alla har likadana kläder, blåa smurfdräkter och mössor. Jag varken ser dom i andra kläder än arbetskläderna eller ens i deras egna hår?! Här om dagen såg jag en utav tjejerna utan mössa och hon var BLOND! Låter kanske inte märkligt för er, men jag var 100% säker på att hon var mörkhårig! Ha ha ha! Men imorgon ska jag få se dom alla for real :D

Nu ska jag packa fram lite saker inför imorgon så jag slipper stressa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0