Skön eftermiddag

Ligger i soffan, Guss ligger vid min sida och snarkar. Skönt att dra på sig filten och se på tv, saknar dock nå sött att stoppa i munnen ;)
Klockan är lite över 6. Skulle vilja hitta på nåt, men vad? Skulle ju vara skönt att bara ligga kvar här också för den delen...
Vi får helt enkelt se hur den här dan slutar.

Emil och Sorken var förbi med matlådor till mig, tack så mycket. Dom lådorna ska förtäras imorgon på jobbet.

Har som sagt haft en underbar helg tillsammans med min andra hälft.
Vi har ätit, druckit, shoppat ( både fönstershoppat och påriktigt ) promenerat, sett på filmer och skrattat en massa. Vet ni hur mycket jag älskar Mr F's skratt? Man kan inte bli annat än glad när man hör honom sätta igång! Vi har även fikat på världens godaste fik någonsin. Jag dooooog då jag åt deras kladdkaka <3
Stället i sig var det taskigaste jag någonsin sett i hela mitt liv, men Mr F sa att stället var en genialisk ide och riktigt genomtänkt. Hur som helst så måste han ha haft rätt för vi köade i närmare 20 minuter för att få en plats där inne?! Helt galet! Tänk att köa för att få fika....ja, jag gör det ju mer än gärna ;)
Trodde bara inte att det fanns fler där ute som kunde tänka sig att göra det.
Innan fiket åt vi på en Italienskrestaurang, jag tog skaldjurspasta och Mr F åt musslor i vitvinssås. MUMS! Tog en kall öl till det och sen var min kväll gjord.

Måste passa på att erkänna en sak...jag kan tänka mig lite snö nu.
Ja, det är sant! Nu vill jag ha snö. Kändes lite konstigt att se all denna fina juldekoration överallt, men ingen snö. Så kom nu bara, jag är beredd :)

På tal om julen så ska jag tända mitt andra ljus nu.
Hejsan på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0