Nej nu!

Nu blev jag riktigt förbannad! Dumma mupp och förstöra min kväll! Hade jag inte varit så chockad över hennes kommentar hade jag sprungit efter och fällt krokben för na....eller med närmare eftertanke så kanske inte? Då hade hon väl hamnat hos mig på jobbet?!
Hur som, jag var ute med min hund och helt plötsligt bestämmer sig Gaston för att göra nr 2, alltså bajsa. Ha ha ha! Ni skulle sett och hört mig;
- Duktig vovve! Duktig kille! Mattes fina pojke, osv.
Då dyker en kvinna upp, jag tar av mig vantarna för att plocka fram påsen och upp efter min hund. Hon stirrar på mig och snäser;
- Det kanske inte var så nödvändigt att han gjorde det där just där?!?!
- Ursäkta? svarade jag i hopp om att hon drev med mig.
- Jo, jag sa att det kanske inte var så nödvändig att han gjorde det där just där!
- Va menar Du? Jag plockar ju upp efter honom som vi hundägare ska göra efter våra djur.
Hon svarade mig inte utan skuttade bara vidare med näsan i vädret.
Jag blir galen på sånt här! Jag ville slänga bajset i hennes huve!! Ha ha ha! Ja, jag vet. Jag låter som en 5 åring, men va 17 skulle jag ha gjort då? Killen måste ju få uträtta sina behov eller? Självklart finns det platser där Du inte bör och absolut inte ska ta med dig hunden till, men komigen händer det så händer det och då är det väl inte mer med det än att man tar upp efter sig. Jag lovar er att som hundägare har man inte mycket rättigheter här i världen, tackar vet jag katten som kan göra vad den behagar.
Dumma mupp som förstörde min kväll...

Annars är det bara fint med mig :)
Har jobbat och nu är jag ledig 3 dagar. Veckorna går så sjukt snabbt, TJOOHOO för 2012 :D

Har ni köpt nå klappar än? Inte jag :(
Tänkte försöka mig på en runda nu till helgen, borde väl inte vara så svårt? Eller så är det just det de är?
Min pappa kommer också hem från Iran i helgen, så jag ska väl iväg och plocka upp honom också.
Han hade köpt en present till mig, vi får se hur det blev ;)

Idag var vi hos veterinären med Guss igen, nya prover är nu tagna. Hoppas på det bästa <3

Nu ska jag ringa min man för jag är sugen på fisk eller skaldjur :)


Kommentarer
Postat av: verre

tänk att folk inte kan sköta sitt.. jösses..

hade det varit jag så hade jag kastat bajset i huvve på henne.. ;) hahaha



Tack för att du finns! <3 vet ite vad jag skulle gjort utan dig! PUSS!

2011-12-15 @ 23:33:05
Postat av: Natta

Jag lovar dig att jag hade velat, men var alldeles för feg ;)

Tack själv min bästa vän för att Du finns och lyssnar på mig dag in och dag ut <3



Massor av pussar

2011-12-16 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0