Mys

Då var fredagen snart över, har haft en mycket bra dag :)
Hoppas att ni också haft det?
Är lite trött efter kvällens Julpub på Harrys, men det vare värt. Så kul att träffa alla och se alla och maten var helt okey, rostbiffen var dock som ett turkiskt tuggummi ( smaklös, ger en gnisslande effekt mellan tänderna och ger dig träningsvärk i käkarna ) men annars bra. Stannade dessvärre inte så länge, längtar för mycket efter min Älskling ;)
Nu ska vi mysa och det har jag längtat efter <3

Attans! Nu vet jag inte om jag vann nå på lotteriet :S

Puss och gonatt


Kommentarer
Postat av: Verre

FINA DU!! <3



PUSS!!!

2011-12-10 @ 11:46:06
Postat av: Hanna

Alltså DU ÄR SÅ JÄKLA VACKER GUMMAN!!!! :) puss<3

2011-12-10 @ 18:10:20
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Ha ha ha! Men sluta nu! Va gla jag blir :*)

Ni är mina vackraste <3



Många pussar till Er

2011-12-10 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0