Men lägg ner nu!

Ärligt?! Mitt vänstra ben och rumpa sover! Hela vänster sida har sovit sen imorse :(
Alltså känslan är konstig att beskriva, bedövningskänsla blandat med sovkänsla.....värst är det när jag går på dass, känner ju inte ens att jag sitter där :S
Sen värker och ilar det.
Nej usch så obehagligt!
Det får tusan i mig gå över tills imorgon, ANNARS...

Min dag på jobbet gick i ett, sa bara "swich" och sen var den dagen över :)
Efter jobbet tog jag och min Hanna som sagt en låååång promenad.
- Hanna jag blir arg på Dig! Du MÅSTE klä Dig varmt när Du är ute, kommer ju att bli sjuk annars.
Tänk på det, okey?

Har även hunnit med en sväng förbi Skultuna och käkat lasagne, det var gott.
Mamma skulle ställa sig och baka, men jag var tvungen att åka hem till Guss. Vet inte riktigt vad det blev, om jag har tur finns det lite kvar till mig imorgon.

Imorgon känner jag på mig att det kommer att bli en stressig dag....
Mycket som ska göras på väldigt kort tid, oj oj.
Ska iallafall börja med att åka och handla med min syster, det är de jag vet just nu ;)
Har ni också mycket inplanerat imorgon? Hoppas att det är nåt kul i såfall!

Attans va jag är sugen på candy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0