Hej

Sitter och väntar på att få gå och jobba, börjar 12 så det är snart dax ;)
Just nu sitter jag och Jasse och kollar på H&M's hemsida, julklappar är väl huvudsaken till det, men man kan ju inte rå för att man råkar hamna inne på damkläderna lite titt som tätt ;)

Igår efter jobbet for jag först iväg och hämtade Guss, sedan åkte Emil och jag och kollade på julklappar. Efter stanrundan åkte vi till Tuna för att plocka upp Jasse, jag gick en promenad med hunden medan Emil åt och Jasse packade. Det var längesen sist jag promenerade i Skultuna, en massa gamla minne kom tillbaka :)
Gick förbi min gamla skola, började skratta. Tänk så mycket roliga minnen jag har från den tiden. Ha ha ha! Såg den gamla syslöjds salen och tänkte på allt och inget jag egentligen gjorde under den timmen. Jag sydde fel, visade P-L vad jag gjort, hon bad mig sprätta upp allt och sedan sydde hon åt mig ;)
Ha ha ha! Efter 3 års syslöjd kunde jag fortfarande inte trä en maskin?!?!
Gick förbi tekniksalen och kom och tänka på när Emelie var tvungen att hjälpa mig med att löda dom där förbaskade kretskorten, jag satt mest å babbla. Såg vår gamla musiksal där jag alltid sjöng falskt och bara kunde spela smoke on the water på gitarr. Vår gamla svenskasal där Astrid slängde ut oss ifrån när vi kom försent en dag, stenen som alla nior målar om när dom slutar, ungdomsgården dit jag enbart gick för att köpa kokosbollar, gräsmattorna och kullarna vi låg och solade på och som killarna på vintrarna pulade oss med snö i, hemkunskapssalen där vi körde kockduellen och när mitt team gjorde krabba en dag så spydde jag. Tänk va mycket kul vi hade!!!!! Verre som gjorde "ballaballa" på Oscar, Hanna blev skolans lucia och Pirjo gillade mig ;)
Astrid ville inte ge mig IG i tyska för ingen annan i klassen fick det, alla föräldrarmöten där mamma "skämde ut" mig och alla gånger man sprang omkring och frågade chans på killarna :D
Ha ha ha! Fy tusan va kul vi hade det!!!!!

Nej, nu måste jag klä mig! Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅHHH! Vilka minnen!! underbar tid!! =) Hahaha underbar men samtidigt skönt att den är över;) haha! PUSS du vackra! <3

2011-12-07 @ 15:14:26
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Verre

hahaha vilka tider va.. ;) hahaha

mycket roligt har vi haft och mycket roligt har vi framför oss.. :)



PUSS!!

2011-12-07 @ 20:09:48
Postat av: Natta

Det var underbart kul :D

Pussar

2011-12-08 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0