Hej

Nu sitter jag här....aaah va skönt!
Tittar på Time out, har väl sätt roligare på tv men jag kände att jag ville skratta lite och det gör jag nu :D
Har ju ganska bad humor om man säger så.

Har haft en lång dag på jobbet, slutade 17:00.
Vi har ju bara 2 salar öppna denna vecka då det är "jullov".
Men det är skönt, vore omöjligt att ha fler salar öppna dock då det inte finns nå personal till det.
Imorgon börjar jag 7, ska försöka gå och lägga mig tidigare än 00:30 som klockan hann bli inatt innan jag kom i säng :S

Har ni haft en fin julhelg? Det har jag :D
Har varit fantastiskt med 4 dagars ledighet. Har bara ätit och ätit och ätit så ni kan ju bara tänka Er hur bra jag haft det ;)
Fick ni några fina klappar då? Jag är nöjd! Min bästa present var väl ändå min rattmuff jag fick :)
Den värmer mig så skönt på morgonkvisten.
Fick även en massa smink och en jätte fin dress som jag kan luffsa runt i, vill ha på mig den VARJE dag!
Men det funkar ju inte riktigt så tyvärr...

Nu ska jag se vidare på tv, vi syns när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: verre

Bilder tack. :)

SAknar dig min fina! <3 PUSS!!!

2011-12-28 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0