Frukost

Då var det roliga över....för den här gången ;)
Nu sitter jag här, mätt som en groda och orkar inte röra mig en meter åt något håll, skönt att man kan få sitta still en stund då.
Har ätit såååå mycket gott den här helgen, bland annat en masa musslor. Måste erkänna att det var otroligt gott med musslor. Det var till och med så gott att jag kanske har skaffat mig ett nytt beroende?! Fast näääh, sushi är än så länge min största last i livet ;)
En annan sak som är gott är Hotellfrukost, älskar det! Kan sitta hur länge som helst och bara mumsa i mig ena saken efter den andra. Älskar inte Ni också Hotellfrukost?
Tack Älskling för en underbar helg, Du förgyller mina dagar :D

Oj! Nu måste jag lyssna lite, annars missar jag väl all viktig information....som vanligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0