Blä...lite

Åh min mage, den värker :(
Har haft ont hela eftermiddagen, åt mat vid lunch sen hade jag inte ätit nå mer fram tills nu....
Var förbi Emil och Sorken och åt där, nu håller jag på att avlider igen. Åh varför utsätter jag mig för det här?!
Ligger framför tv:n med vetekudden på magen, funkar inge vidare. Funderar därför på att hoppa i duschen, brukar lindra smärtan för stunden.
Attans! Jag som skulle fira min Julledighet ikväll genom att vara uppe länge. Nu får det bli ett tidigt skutt i säng och hoppas på att det blir bättre imorgon.

På tal om Julledighet så måste jag bara berätta att det här är första gången sen jag var 14-15 år gammal som jag är ledig en Julafton! Tror ni mig inte? Det är SANT :D
Jag har jobbat VARJE jul i över 10 år, det är galet!
Men nu är jag ledig hela julhelgen, fantastiskt.

Sa god jul till mina arbetskamrater och gick hem vid halv 5 idag.
Det är helt otroligt att man liksom går på sparenergi sista timmarna innan ledighet. Kroppen orkar inget mer och hjärnan har redan gått på semester, man kan säga att hela dan idag var som en fredag eftermiddag, heltokig :)
Skrattade som bara den idag!

Innan jag avslutar detta vill jag bara visa hur kuuuuul det är att promenera med Guss ibland.....not....
Han ville gå till pizzerian, men fick inte. Då blev han tjurig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0