Ont

För Er som blev lite oroliga över mig (Verre) så mår jag
prima idag igen :D
Fast det är en sak som bekymrar mig....
Jag har sånn himla smärta i mina höfter och mitt ryggslut.
Va kan detta bero på?
Känns som träningsvärk som strålar ut i båda benen
och ryggen.
Är faktiskt lite creepy :S
Kan det bero på att jag har slöat för mycket?
Fast det har jag ju inte heller...
Aja jag vet inte, hoppas bara att det ger med sig snart.

Annars inget.
Var på MAXI idag och där var det lika kul som alltid :)
Hahahaha, måste bara berätta vad jag hörde då jag gick omkring där.
- Okey ungar då går Vi och handlar lite lördagsgodis.
Neeeeeeej Anton, nu måste Du vara snäll annars
får Du inte smaka av godiset på lördag!
Vem köper "lördagsgodis" på en tisdag med sina 3 ungar
och tror sedan att detta godis kommer att finnas kvar tills dess?!
Neeeeeeej Du kära "Pappa" jag tror inte att det riktigt funkar så si Du ;)
Eller?
Iallafall funkar det inte så hos Oss.

Vad mer?
Jo, jag var även på Jysk idag.
Hittade JÄTTE fina hallmöbler.
Ska bara montera ihop dom så ska Ni få se hur det blev.
Hoppas att mina prylar ser likadana ut som deras
då mina är färdig monterade....

Har även hunnit med att se en bra film idag.
Har börjat se på den 3 gånger nu, men har alltid somnat.
MEN idag såg jag hela, The Town heter den.

Jaha, sen har Vi småpratat lite mer kring den här "Klassträffen" och
det ser ut att gå framåt.
Ska träffa Hanna nån dag i veckan och snacka lite mer om
allt runt-i-kring träffen.

Tänkte väl försöka mig på en runda med hunden...
Varför gör han inte nr 2??!!
Konstig hund det där.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, vi får försöka ses på torsdag darling!!! :D puss<3

2011-08-16 @ 21:40:49
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0