mot stockholm

Men hej hej heeeeeeej :D
Nu ska jag snart klä mig...eller jag borde vara klar vid det här laget ;)
För NU sticker Vi till Stockholm !!
Tjoohoo !!

Igår kväll satt Vi fram till efter 12 hemma hos Mr F's syster, Vi åt
och drack tills Vi höll på att spricka...iallafall höll
jag på att spricka.
Sen var det bara natti natti efter ett vitt glas vin....I know ett glas...
Vaknade vid en 10, men log och drog mig till en 11.
Åkte och lämnade tillbaka lite sprit som blitt
över efter bröllopet och Mr F tog doggen
på en sväng om.

Nej Ni mina små vänner, nu MÅSTE jag klä mig.
Har även en "BÖLD" på kinden som jag måste ordna till.

Tjooolahopp

Håll till goda med lite mindre smickrande bilder på mig så läge ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0