God em!

Ooookey!!??
Vart tar mina bilder vägen?
Vem har tagit dom?
Ge hit dom, genast!
Okey....det ser inte ut att funka med en massa hot.
Jag ger mig, får försöka på nytt.

Drycken jag ville ge lite reklam om är denna;


Hur god som helst då den är iskall

Finns tydligen fler smaker;


Guuuuh så färgglatt det blev :D

Idag har jag hunnit städa och duschat...hahahaha, okey det
var visst inte så mycket som jag hade trott ;)
Ska snart iväg med Jasse och Jessica till ICA MAXI.
Jessica ska handla tårtor till sitt kalas imorron och Jasse
ska handla dricka till ikväll, tydligen blir det fest....och
jag är INTE bjuden kom jag på :S
Ska ta ett snack med na på en gång ;)

Igår promenerade jag och min man huuuuuuur långt som helst.
Jösses va jag ville gnälla, men jag bet ihop för Mr F
var ju trots allt tyst.
Dock hoppade Guss på mig så jag flög in i en massa brännässlor
PLUS att jag hade shorts på mig så gissa hur jag såg ut OCH
hur det kändes??!!
Mmmmhmmmm inte skönt!
Har fortfande massa märken kvar...

Idag händer nog inte mycket, tror jag?
Hoppas på en bjudning hemma hos nån :D
KOMIGEN!
Hör av Er om det finns nå gott att förtära ikväll ;)

Har fortfande ont i mina höfter och rygg,"ass-övningarna"
som jag fick tips om hjälper inte så mycket.
Alltså det känns som FETASTE träningsvärken och det
har gått 1 vecka nu....ååååh.
Ska ge stretchen en chans till.

Nej, nu åker Vi och handlar.
Hej då!


Kommentarer
Postat av: verre

vad hittar man denna speciella dryck dåå? :) har inte sett de någonstans här uppe.. :)

Puss!!

2011-08-19 @ 20:13:22
Postat av: Natta

Hahaha!! Mmmmm just det....jag hittade iallafall denna på ICA Maxi. Kanske finns den även hos dig :)

Puss

2011-08-20 @ 09:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0