tanken var god...

NU har jag ätit upp min goda kräftsallad :D
Hahahaha, stackars den som har fått följa mig i ur och i skur och hit
och dit och upp och ner, ja Ni kan se ett mönster nu va ?
Den har varit ÖVERALLLT !
Men NU har jag som sagt äntligen fått i mig den...hoppas inte kräftorna
bara hunnit bli dåliga bara :S

Jaha, har varit och spunnit.
Fick en plats vid tio över 3 så det var väl ödet som ville ha mig där.
Spann som en röd gris, väldigt envis med andra ord.
Riktigt skönt efterår måste jag säga.

Innan spinningen skulle jag och Mr F duscha Guss...ehhh...
det gick sådär.
Hahahaha !!
Först och främst är det inte sååååå himla lätt och få i en
160 kg's klump i ett 2 meter högt badkar ( okey, jag överdriver men så kändes det ) utan
att något ska gå kans.
Både jag och Mr F fick bära i han, jag fick ta rumpan...
Men den är så mjuk och go så det gör inget ;)
Jösses, nästan fööööööör mjuk....IIIIIHHH måste banta honom :S
Väl nere i karet stod han och darrade, sedan satte Vi på vattnet och då stod
han och trampade med tassarna upp och ner för att dom inte
skulle bli blöta.
YES !! Han är så bright that dog !!
Tvålade in honom med hans nya schampo med doft av Aloe vera, bara
det bästa till vår Guss.
JÖSSES va vattnet blev svart !!
När Vi var klara hoppade han ur karet på egen hand, hehehehe.
Jag sprang fort ut med honom för att han inte skulle torka av
sig ÖVERALLT här hemma.
Väl ute lägger han sig på gräsmattan och börjar RULLA och GNO in sig
med allt skräp han kunde hitta.
Killen var nu smuttsigare än innan....blää.
Ville ju att han skulle vara lite snygg inför sitt läkarbesök imorgon.
Shiii fick Vi.

 
 
Som Ni ser är han en riktig liten lortgris som älskar att njuta av livet !

Snart kommer pappa och hämta mig.
Jag ska fara ut till Skultuna en sväng, ska passa på och be
Nima om lite hjälp med min lur.
Vill ju ladda upp en massa bilder.

Imorgon har jag skola igen.
Idag gick det faktiskt bra i skolan, tiden sa bara "svisch" och sen
var det dax att gå hem, skööönt.

Nu ska jag hänga tvätten innan den torkar i påsen...
Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Verrre

e du verkligen säker på att tiden sa SWISCH? ;) ASG

HAHA

Fy vilken super bra humor jag har.. ;) HAHAH



PUSS!!

2011-04-07 @ 08:08:51
Postat av: Natta

Dun humor kan Vi diskutea en annan dag ;)

Hehehehehe !!!

Puss och kram din lilla banan

2011-04-07 @ 08:44:48
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0