mycket skräp här hemma...

Hej på Er :)
Nu har jag städat här hemma....men det är låååångt ifrån klart :(
Helt ärligt, jag orkar INTE städa !!
Hur kan det vara så jobbigt att städa ?!
Det är väl bara att göre liksom ?
Men neeeeeej !!
Har gnussat inne i badrummet hela morgonen och klockan är snart
12, då kan man ju fråga sig hur många timmar det kommer
att tar ytterligare innan jag är klar med hela huset ?
Ja, det lär ju ta veckor eller till och med månader i den här takten :S
Äääääh, fy.....

 
Balkongen är näääästan klar, ska bara skaffa mig en schysst solstol
och eventuellt lite blomlådor men sen så !
 
Hmmm...nån lite större lykta skulle också vara mysigt ?
Har bara 2 små, japp så får det bli

Igår var jag hemma hos mamma och pappa.
Jag och mossan målade och det gjorde även Nima.


Jag och mossan målade naglarna ;)

Nima däremot höll på med liiite tyngre grejor.

 
Tack Nima för hjälpen :D

Det färdiga resultet får Ni senare.

Nu blir det lite sen frulle och sedan städar jag vidare med ljudboken
som sällskap då Mr F farit till Stockholm.


Det BÄSTA med att Mr F åker iväg innan frullen är intagen är att
jag kan sitta vid bordet och äta samtidtigt som jag ser
på mina serier.
SWEEEEEET ;)

Ikväll blir det FAGERSTA som gäller !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0