Jobbat klart

HEMMA !!
Som jag har saknat min Guss :D
Tror han har saknat mig också.
Just nu ligger han ute på balkongen och sover, det är
ju riktigt skönt ute just nu.
Hoppas att det är fint väder imorgon för då är jag ledig !!
Ska bli fantastiskt att vara hemma imorgon, ska försöka
sova ut lite.

Igår hade jag så kul :D
Skrattade som aldrig förr !!
Tack alla för en trevlig kväll, jätte kul och se Er och få
umgås lite över en STOR bit mat och ett glas rött, det gjorde susen.

Imorse vaknade jag av ett par stora, blöta "kyssar" över hela mitt ansikte.
Det var inte Mr F som gav mig dom vilket Ni kanske trodde.
Nej, faktum var att det var parets hund som Vi sov över hos som
kom in och väckte Oss där Vi låg.
Han är så glad och snäll den där hunden, en riktig liten energiknippe
som alltid vevar på sin lilla, men hårda svans :D
Så DÄR säger man "God morgon".

Mr F sover i Stockholm även inatt, så jag är själv hemma.
Ja, Guss är ju med mig.
Ska passa på att kika på några Scrubs avsnitt
medan han är borta, inte direkt hans favvo program.
Nej, Mr F gillar mer en japansk animerad serie.....
Japp, så äre.

Idag kom även min farbror hem från Iran.
Jag hämtade honom på Arlanda innan jag åkte hem från Stockholm
 och sedan vidare och jobbade.
Kul och se honom, ska väl försöka åka hem till mamma och dem
imorgon och umgås lite där.
Ni vet catch up on old times :cool:

Nu ska jag inte snacka mer, tack och Hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0