onsdag-fm

Så där ja :)
Då har man hunnit med morgonbestyren, skönt.
Just nu sitter jag i luren, ska säga upp hemtelefonen då
abonnemanget är dyrare än summan Vi ringer för här hemma....
Jag startade med plats nr 35 och nu är jag på nr 8, det tar sig
sa pyromanen ;)

Det var lite kyligt imorse under walken med doggen, tur att jag
hade min snygga jacka.

 
Den färgglada adidasjackan fick jag av Mr F i födelsedagspresent förra året

 
Gussi hittade som vanligt något att stoppa i mun, den här
gången hittade han ett ben som han bar runt på under heeeela prommisen


Majbrasan börjar bli stor nu, hoppas dock att den får
stå sig fram till Valborg brukar ju inte hända...

 
Visste Ni att jag ALLTID ha velat ha en kollonilott ?
Mysig ju !
Men pappa sa alltid då jag tjatde om ett att jag skulle gå ut och ta hand om
gården Vi har till och börja med OCH efter det skulle Vi se OM jag
verkligen ville ha en sån där "lotto" ;)

FÖRBASKADE Telia !!
GRRRRRR !! Kommer ju att kosta multum att säga upp den hemtelefonen.
Måste iväg och träna så jag blir av med all denna energin jag fick.
DUMMA TANT !!

Efter träningen blir det jobb.
Ha en skön dag allesammans.


Kommentarer
Postat av: Veronica

tycker du ska skaffa en "lotto" så du kan odla jordgubbar, morötter och annat gott till dina vänner.. ;) haha :)

Sonen min odlar gräs (!!) i en burk hemma, riktiga odlare är vi.. : ) haha

PUSS!!

2011-04-27 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0