Helgen som va

Oj oj oj ooooooj !!
Vilken helg !!
Den har ju varit fantastisk :D
TACK ALLA SOM GJORDE DEN TILL VAD DEN VA <3

Fredagen bjöd som sagt inte på så mycket eller jo, Vi var ju
och handlade.
Hittade ett par skor....vänta ska jag fixa en bild....

 
Schyssta boots ;)
Dock liiiite stora så jag kanske åker in och byter dom idag ?!

Jaha, vart var Vi ?
Jo !!
Sen blev det lördag och jag plockade upp Jasse på Skiljebo, Vi åkte
ner på stan och shoppade lite.
Jag köpte ett par svarta byxor, trosor, halsdukar...hmmm...
...ett halsband ( som är trasigt :( ) och MAT såklart.
Väl hemma igen så var det bara till och packa, för ikväll var det
dax för den årliga VÅRFESTEN.
Verre plockade upp mig och Vi for till Hanna och vidare mot stan.
Där mötte Vi upp P-L 17.20 ( noggrant med tiden om Ni frågar Hanna ) och
köpte hem mat till Hanna.
Girlsen tog Spicy men jag tog sushi även då ;)
ATTANS att jag inte kan tillaga egen sushi !!
Sen var det dax för fest !


Som vanligt krävs det en å en annan gruppbild

Mycket skratt den kvällen, mest garvva jag nog över Verre's och Cissi's
dansmoves :D
FY TUSAN !!

Sen kom iallafall söndag.
Dagen började med att Vi gick till kyrkan, det var Palmsöndag
igår för Er som inte uppmärksammade det ( tur att jag har Mr F ;) ).
Efter kyrkan bjöds det på mat och lååååångt därefter for
jag till Tuna.
Mr F ringde hem mig och Vi promenderade till ICA.
Vi köpte en engångsgrill och promenerade raskt hem för NU
skulle här grillas.

 
Aha, så här grillar Vi...


HAMBURGARE !!

 
MUUUMS !!

Det blev över tills idag så jag får en fin fin matlåda.

Nej, nu ska jag sätta mig på balkongen en stund.
Sen bär det av till "NYA" jobbet, spännade.

Kan inte träna än då foten ej är ok :(

Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0