Jo tack, kunde vara bättre

Hoooo hoooo ??!!
HERRE min Je va länge jag varit borta nu !!
Så känns det iallafall ;)
Har inte haft någon data eller jo, men inget internet...eller jooo, jag
har bara inte haft någon internetkabel så jag
har inte kunnat varit uppkopplad.
Men NU fick jag en sladd av min bror så NU funkar det igen :D
Tjooohooo !!

Nåt som är mindre tjooohooo är min fot...
Jag är så ledsen över den där dumma foten :(
Det gör så ont att jag knappt kan gå och det i sin tur gör att
jag får ont i resten av kroppen bara för att jag belastar fel.
Neeeej, fy tusan va synd det är om mig !!
Jo, jag lovar det är det.
Om Ni bara hörde mig och inte såg mig skulle Ni tro att det
var en 85-årig gammal tant som låg och ojjade sig, men det är bara jag.
FYYYYY !!
Måtte jag vara bra på lördag annars kommer jag att gråta blod !
En sak till, fråga mig inte vad jag gjort för det vet jag inte.
Jag vaknade bara en morgon och hade ont och nu har det
bara blivit värre och värre.
*SUCK*

Nåt som däremot är tjooohooo är att jag är ledig i
3 HELA dagar nu.
Oooooh mamma va skööönt !!
Imorgon ska jag bara ligga här hemma med foten i högläge
och på lördag blir det party :D
( Snälla fotskrälle bli bra, snälla fotskrälle bli bra, snäääääälla )

Idag jobbade jag min sista dag på avdelning 17, känns lite sorgligt...
Meeeen på måndag öppnar Vi vår nya
avdelning, "Ortopedisk elektiv vårdavdelningen" kommer den att heta.
KUL !!
Hahahahaha.
Alltså det är samma avdelning fast Vi byter namn och flyttar ner 2 våningsplan ;)
Nu kommer HELA ortopeden att vara på samma våningsplan och inte
på 3 olika, kommer bli spännande med en så stor klinik på
ett å samma ställe.
På måndag händer det alltså.

Idag när jag blev avsläppt av min bror och hans tjej så jag detta.
Får man göra så här ?


Kan man bli bötfälld på grund av detta ?

Här om dagen var jag och P-L på City Gross, Vi hade jätte trevligt.
Vadå "trevligt" ?!
Låter inte det liiite pensionärsacktigt ?
- Guuuuh, va trevligt Vi hade idag !!
Jo, det låter som Agda 85 igen...
Men va ska jag säga då ?
Vi hade ju trevligt ;)
Aja, där iallafall så köpte jag bland annat en massa mandariner.


Jag åt upp dom alla i ett naffs

Nu ska jag ringa hem Mr F och hunden, dem har varit borta länge nu.
Sanningen är den att jag vill ha matsällskap ;)

Puss och hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0