Söndag eftermiddag

Jag behöver en ny data !!
Har varit hemma hos mamma och pappa och bad då Nima
om hjälp med min lur, men DÄR funkade det
att ladda över bilderna till datan.
Så det måste ju vara fel på vår data och INTE på min lur som
jag så länge har trott ?
Fyyy tusan så tråkigt....
Jag vill ju lägga upp bilder :(
Aja, nog med sura miner nu.
:D
Se där !!

Idag har jag varit ledig, skönare än skönast.
Men Guuuuh, va fort dagen gått.
Fattar inte vart den tog vägen ?
Har dock hunnit med en del och har lite mer att stå i innan
dagen helt är till ända.
Ska exempelvis dammsuga strax.

Imorse var jag på ett medel pass vid 10 taget på Björnövägen, på
schemat stod det "Gästledare".
Aha, tänkte jag undrar vem det kunde vara.
Det visade sig vara en kille från...sa dem Jönköping ?
Jo, jag tror det.
Han var OTROLIGT bra måste jag säga.
Har aldrig skrattat så mycket under ett träningspass som jag
gjorde idag.
Kruxet var dock att dem FILMADE hela passet !!
KUL !!
Där skuttade man omkring som en Toka och svettades samtidigt
som en bäver i en bastu, inte så hett måste jag erkänna.
Men KUL var det iallafall.
Önskar liiiiiite att han skulle vara en utav våra ledare här...
Nääh, usch så får man väl inte säga ?!
Joooo....lite ;)

Efter passet for jag hem till Tuna som sagt och där har jag
meckat med cyklar och käkat god mat.
När maten sedan lagt sig som en massa på botten av magsäcken
var det dax att ta bilarna till tvätthallen.
HAHAHAHAHA :D
Undrar VAD som mest blött, Vi eller bilarna ?
Tror det sist nämnda.
Jag, pappa och Jasse gnodde och donade så gott Vi kunde och resultatet
blev inte alls så tokigt.

Blääää, klockan börjar bli en del.
Dax att ta fram Snabel-Draken och ge hunden sitt kvällskäk.


Här är min Snabel-Drake....den är sämst !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0