Skärtorsdag

Torsdag eftermiddag och jag har hunnit träna, städa och ätit
grillat hemma hos mamma och pappa :)
Idag var det Påskspeciall på Friskis vilket innebar att passet
höll på i 90 HELA minuter och ledarna var utklädda till kycklingar och kärringar.
Reza var utklädd till påskbord dukat med påskmat :D
Snacka om att jag höll på att dö under passets gång !!
Men även denna gång bevisade jag för mig själv att det
går bara man vill och jag ville ;)

Sitter fortfarande hemma hos mina föräldrar, blev så himla
trött efter maten...
Skulle vilja sova, men har en del att ta tag i.
Balnd annat föll sängen ihop här om natten....ja, bara
av sig själv.
Så nu har jag skruvat tillbaka plankan och väntar på att
skruvdragaren ska ladda upp sig så jag kan dra
i nån extra skruv också.
Ska bli UNDRBART att få sova på HELA sin egna sida igen, Vi
har nämligen delat sida nu i några nätter.
Men inatt smäller det alltså ! 

Nu är 2 dagras ledighet slut och imorgon börjar jag att
jobba igen.
Jobbar till och med fram till måndag.

Nu ska jag kolla vad Emil håller på med, kanske vill han
åka hem.


GLAD PÅSK !!



Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0