Regningt värre

MEN arne vilket tråkväder !!
Dock måste jag erkänna att tackvare vädret så sov jag liiiite längre idag ;)
Så jag antar att man inte ska klaga ?

Jaha, snart ska jag iväg på ett lunchpass på Björnövägen sen
blir det till att jobba för hela slanten.
Idag är det sista dagen för min elev....känns tråkigt :(
Hon är ju såååå duktig, hoppas att hon kommer tillbaka
i sommar och jobbar med Oss !!
Hahahaha, jag har lärt henne att snacka som jag ;)
Alltså att bryta med den där konstiga dialekten, hihihihi hennes
mamma gillade det INTE.
OMG !!
Hoppas att hon aldrig sa att det var ifrån MIG hon hade fått det....

Nu blir det frukost här hemma....hoppas jag.
Kan hända att brödet är slut....

Hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0