lilla gussi

Jag säger bara HERREJÖSSÖS en sånn dag !!
Ni ska inte tro för en sekund att jag legat och tagit det lungt bara 
för att jag har varit ledig.
Nopp, nej, ei, no, ALDRIG !!
Har farit runt som en iller och svarat i den där högljudda telefonen
hela dagen.
Ska ta mig 17 söka jobb som telefonsvarare eller nåt i den stilen ;)
Nu har min telefon varit tyst i....12 minuter ( peppar, peppar ).
Alltså trooooo mig, jag ääääääälskar att prata i telefonen och jag
undrar om det finns någon mer där ute ( förutom P-L ) som
snackar lika mycket i telefonen som jag gör, men idag
när jag hade så mycket att göra var den där luren
bara ett hinder för mig hela tiden.
MEN, å andra sidan blev det en hel del gjort tack vare den också...hehehe.

Ska snart till och ge Guss mat och sen ta en sväng med honom.

Vet Ni, det kommer blod när Guss kissar :(
Sorry Gussi att jag avslöjar allting här....
Vi ska till veterinären på torsdag, få se vad dem säger.
Hahahaha, när jag ringe dit försökte dem med att det
kan bero på att det är så mycket löptikar just nu vilket kan leda till
att Guss blir så upphetsad att det kan börja blöda....eh, okey ? 
Då sa jag faktiskt att jag inte trodde att det var så det låg till den
här gången, så Vi fick en tid på torsdag som sagt :)
Han har nämligen blött tidigare ja, för ett tag sen och då sa dem
att han kunde ha fått in en pinne eller liknande i urinröret eller
runt omkring som skadat slemmhinnan....eh, okey ?
Jag köpte det DEN gången, men icke nu ;)
HAHAHAHAHA !!
Äcklig är jag, men jag ville att Ni skulle veta :)


Min Sötaste

Nu blir det mat !!
Hörs sen, har lite bilder på G.
Men inget specillt så ta't lungt, okey ?
Bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0