Morrn morrn

Senare allihåppa :)
Idag pratar jag lite finska, måste bero på mitt finskapåbrå...eller ?!
Sitter och äter frukost, inge höjdar frulle men visst går det ner.
Nu har min kära Mr F åkt bort.....saknar honom visst redan :(
Meeeeeen snart är han hemma igen och då ska Vi ta igen ALL förlorad tid !!

Nu när Mr F blir borta i ett par dar kommer min söta lillesyster att vara här och min
snälla lillebror oxå för den delen :D
Dom ska ta hand om vår kära lilla hund då jag jobbar om dagarna.
Han kommer att bli överlycklig av och se dom elller ja, illafall då han
ser min bror ;)
Klockan rusar iväg, tänkte träna innan jobbet.
MOOOOOOOT FRIIIIISKIIIIS !!


Här är han, Gaston, Gustav, Guzz, Gussi, ja osv osv.

Kärtbarn har många namn, just loooook at Me ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0