Min hund

Är precis hemkommen från en runda med jycken min.
Skönt väder idag, synd bara att inte Gaston oxå kan njuta utav ett.
Visst skulle även han kunna det, men killens största intresse
är att söka mat.
Det är sant !! Han går bara runt och runt och runt och RUNT och letar.
Faktum är att han nästan VARJE gång hittar saker att stoppa i mun :(
BLÄÄÄÄ GUSSI, BLÄÄÄÄÄÄ !!
Här om dan hittade han en HEL Skogaholms limpa, FRYST som han
gick omkring och sög på.
FYYYY TUSAN va äckligt !! Men vad skulle jag ha gjort ?!
Han var lös, sprang omkring, trodde att jag lekte med honom
 och vägrade absolut att spotta ut den.
- Ta mej om Du kan, ta mej om Du kaaaaan !!
Var säkerligen hans inre tankar om mej, jag riktigt såg det i hans
ögon och på svansen hans som for som en propeller där bak.
Ville bara ta honom och...och...och göra kaos med honom :D
Även idag hittade han sig en frusen fralla....


Han ville ta med sig den IN !! Men det kunde han ju bara glömma !!
Istället gjorde Vi en byteshandel, jag fick frallan och han en
riskaka, alla nöjda och glada :)



Meeeeen han är ju inte alltid så eländig vår Sötnos :)

Nu ska här tränas innan jobbet !!
1 2 3 4 Å 1 2 3 4 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0