Äntligen !!

JA !! ÄNTLIGEN !!
Äntligen har jag fått mitt internet. Har använt mammas internet-sticka
i snart en månads tid, men NU äre klartt :)
Hopplöst att skriva blogg utan internet, det går ju bara inte....
Men nu blire andra bullar må Ni tro :D

Jaha, what's new for today ?! Not mycket.
Har jobbat faktiskt....som vanligt med andra ord.
Var och träna med min söta vän HP, hon är bra hon. Alltid lika gla och positiv :)
Hur kan man vara så positiv som hon ? Är det normalt ?
Jooooo, det måste det ju vara för HP är då inget annat än normal ;)

Gussi ligger här och stirrar på mej, undrar vad han vill ?
Tjha, det finns väl bara 2 saker här i världen han skulle kunna vilja och det ena är
att äta och det andra är att gå ut så jag får helt enkelt köra med
uteslutningsmetoden ?!
På tal om Gussi !! Vet Ni va ?! Killen hade ätit upp en HEL chokladkaka igår när jag kom hem.
JÖSSES !! HUR ??!! Var lite orolig där ett tag, men han mådde bra så Vi levde vidare under kvällen :)

Snart ska jag hämta Jasse, Vi ska åka och handla på MAXI :D
Jag <3 MAXI.....och att handla ;)


Jag och min HP
Visst är det tydligt vilka Vi föreställer ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0