Jag bara MÅÅÅSTE göra det !

Hemma igen efter en lååång dag.
Har faltiskt hunnit med en hel del, men trots all
ansträngning blev inte något betsämt och spikat.
Ska ta nya tag imorgon och i helgen.

Tänkte på det nyss, tänk så MÅNGA måsten Vi har här i livet.
Kan man inte bara softa lite ? Tat lite lungt ?
Måste man hela tiden ha något att göra ?
Ständigt denna jakt efter saker att ta itu med.
Ja, tydligen är det så.
Fast i helgen bara MÅÅÅÅÅÅSTE jag göra de å de å de å de,
för då är jag ju LEDIG :D

Idag var jag in på loppis en snabbis och där hittade
jag JÄTTE mycket som jag vill ha....men jag
hade bara en hundring i fickan och det kom
jag då inte långt med :(
Men nog ska jag tillbaka, hoppas bara att alla prylar finns kvar.

Imorgon kommer Jasse och Sparrisen hem från London.
Tänk att dem fixade att ta sig dit och vara där alldeles på
egen hand, BRA DÄR :D


London by night.
Tänk att man aldrig varit där...MÅSTE åka dit nån gång.

Snart får Vi besök, kanske ska sätta på mej ett par
byxor ?

See Ya

Kommentarer
Postat av: ebba

Sv: Hej !

Dom stora korsen kostar 99:- st och är ca 2cm breda & 4½cm på höjden.



Mvh Ebba

2010-12-10 @ 08:55:57
URL: http://femtonveckor.blogg.se/
Postat av: Natta

TACK :D

2010-12-10 @ 09:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0