Traaalalaaa

Hallå igen
Snart är även denna dag över, känns sådär...
Eller nej det känns nog ganska bra, har ju
trots allt några viktiga samtal att ringa imorgon.
Har ringt runt idag redan som en galning, men inget napp.
Därför hoppas jag på ett glatt besked imorrn istället :D

Idag bjöd Mr F mej på lunch, GOTT som attan !!
Vi åt faktiskt ute i Sura på en restaurang som heter
"RONDELLEN", det stället kan jag rekommendera om man
har vägarna förbi eller nåt, hehehehe.

Väl hemma igen gick jag en sväng med hunden, sen kom mamma
och pappa och tog mej på en sväng om i stan.
Köpte lite toapapper och grejer :)

Har även varit på MAXI med min syster.
Köpte en till sånn där hjärtformad ljusstake, dom är ju så fina
och billiga framför allt !!

Måste bara visa vad min snygga kille köpte i
helgen på Julmarknaden.


Visst har han smak min Snubbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0