Krovstroganoff och en fin present

Aaaaah !! Nu är tvätten äntligen klar....17 oxå kom på
att det hänger en vit tvätt i torkskåpet som
jag måste ner och hämta.
TACK kära Granne för att Du hängde upp den åt mej :)

Har vinkat av min P-L och tagit en kvällsrunda med hunden.
Jag måste erkänna att det är ganska kul att
ta kvällspromenader, inte nattpromenader utan tidig kväll.
För när mörkret faller tänder alla sin inneblysning och DÅ
kan man kika in genom fönstrena deras och
få lite insperation på hur man
kan möblera hemma hos en själv :)
Ett hett tips från mej till Er.
Men komihåg att försök att göra det liiiiite diskret, för om
nån ser dej kan det lätt bli pinsamt.

Idag har jag röntgat min snok och
imorgon ska jag till Öron-näsa-hals och få
besked på vad bilderna visar.
HOPPAS ATT ALLT ÄR BRA !!
Ska även till tandläkaren imorgon och röntga mina
tänder, framtänderna värker en hel del faktiskt :S
Men det är ju klart....vore ju konstigt annars ?!


Fick en krya-på-dej-present av min söta Pokemon :)

 
WOW !! Vilken present :D
Ska läsa den ikväll.

 
Har Ni någonsin sett en person bli sååååå här glad som P-L blev
då hon fick äta Korvstroganoff tillsammans med mej :)


SKÅÅÅÅÅL min Bästa <3

Dax att hämta upp tvätten.
Sen borde jag kanske tänka på refrängen ?!
Nääääääh, för tråkigt. Vill vara vaken ett tag till :)

Arivederchi


Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Jag med!:D

2010-12-28 @ 22:37:20
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Natta

:D

2010-12-29 @ 19:46:34
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0