Hej mitt Vinterland, nu är DU här !

Haaadeeeriiian haaaderaaaa doooppa snnoo.....JÖSSES kom
på att denna blogg är öppen för allmänheten, så inga fula ord här inte :)
Annars boys and girls ? Taggade inför Jul och det kommande året ?
DET ÄR DÅ JAG !!
Lääääääängtar så till nästa år !!
Men den som väntar på nåt gott.....han väntar ALLTID fööör länge :P

Hallå ??!! Har Ni märkt hur kallt det är ute ?!
Om Ni har missat det på nå vis så kan jag inflika med att här
är det mellan 22-23 minus grader just nu.
Kallare blir det säker inatt, ute är det alldeles
stjärnklart och fullmåne på himlen...och kallt igen.

Efter jobbet var jag och spann igen, hur kul som helst
faktiskt.
Jag var såååå skeptiskt till att spinna tidigare, men nu, nemas problemas :)
Efter träningen mötte jag min egna lilla Pokemon Pikachu,
Vi tog en Sushi och en liten sväng på stan.
- Tack så mycket min Bästaste för idag, synd att Du var tvungen att
gå och jobba :(
Men NÄSTA gång då blir det mera myspys tillsammans :D

 
God mat och dryck med ett väldigt trevlig sällskap gjorde hela min dag <3

 
Kaaakakakakakaaaallt är det ute :S


Nu ska jag slå in dem sista klapparna.
Ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0