Tredje dagen gillt

Klockan börjar bli en del....måste käka :)
Nu har jag varit ledig i 3 hela daaaaar, kan knappt fatta det då
det var så himla länge sedan det inträffade sist.
Måste ha varit i somras då jag var ledig i 4 veckor 
med tanke på semestern ?! Mmmm, så vare nog.
3 lediga dar känns faktiskt som rena rama lyxen,
jag har hunnit med så mycket och ändå så
lite, hahahahahaha XD

Måste även säga *SUCK*....varför ?!
Snälla kan inte nåt bara klaffa 
nån gång ?!
Måste ALLT vara så svårt ?
Hoppas att Vi får fin fina besked imorrn
så Vi kan gå vidare här hemma :) 

För Er som undrar så gick träningen galant och
det kan Ni ju även se då jag nu
sitter här och skriver.
Var på ett medelpass med en ledare som
heter Reza ( min landsman :P ) och
han må jag säga är GRYYYMMM !!
Gå på hans pass om Ni inte redan har gjort det.

Har fått ett par nya skor av min mamma och pappa, jätte
varma och gosiga är dem.
Inte värdelns sexigaste, men världens tuffaste är dem iallafall :)

 
YEEEEEAAAAH !! Tuffa va ? Känner mej som en riktig tuffing i dem....hahahahahaha !!
Helt svartklädd var jag idag och marscherade fram genom skogen tillsammans
med Guzzi.
Jag och Guzzi har bildat ett team här på Gryta, Ni kan säga
HEJ till Erat nya SWATTEAM :D


Tror Ni man kan ha rosa pannband eller ger det inte
ett lika seriöst intryck av vårat TEAM ?
Äh vem bryr sig, ska skaffa ett åt Guzzi oxå :)

Nu ska jag drick te och äta en macka, sen
blir det badkaret med min nya bok.....om inte en viss
person kan tänka sig att göra mej sällskap ?!


Läs denna killes böcker, han är grymt bra.
Det här är hans senaste, hoppas att den är lika bra :)

Adios


Kommentarer
Postat av: dannie

hehe tackar :D

2010-12-13 @ 19:34:45
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hemlighetsfulla Natti! Vad ska ni gå vidare med där hemma?? Spääännande!



SNART är jag frisk! Räknar med att börja träna nästa vecka! Är du PÅ?? :D



puss

2010-12-14 @ 14:34:45
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

OJ !! Hehehehe :D

Hanna Vi ska snacka när Vi syns :)



Puuuuss

2010-12-15 @ 08:17:08
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, lita på det;) hihi! Puss på dig! ha en bra dag på jobbet:)

2010-12-15 @ 10:59:38
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0