Nya gardiner

Tjena :-D
Läget denna torsdags förmidda ? Bara bra ?
Jag mår faktiskt ganska okey, känner mej något
svullen i ansiktet men det är smällar man få ta ;-)
Jaha, ska snart gå och jobba.
Funderade länge på om jag skulle det eller inte, men smärtan
är ju dennsamma vad jag än gör....så varför inte tjäna
lite pengar ?
Har hunnit med en del nu på morgonen, bland annat
varit ute med hunden och badat.
Sen har jag även hunnit sätta upp mina nya gardiner och
min nya fina gardinstång.

Här kommer lite bilder


Så här såg det ut i köket innan dem nya gardinerna


Ett tomt fönster, nya gardiner och lite verktyg kan göra mycket
med ett tråkigt kök ;-)


Så här blev det


Gillar dem till 1 000 !!

Köpte även en liten krans som jag hängt upp i mitten


Kransen är så himla söt tycker jag, vill bara ha fler och fler och FLEEEEER :-)

Hallå ?! Hur ska jag kunna övertala Mr F att luncha med mej innan jobbet ?
Kanske om jag säger att jag bjuder att han nappar  ?!
Värt ett försök ;-)

Imorgon är det Nyårsafton, roligt va ?
Ska äta heeeeela dagen efter jobbet ;-)
Vad ska Ni hitta på ?

Aha, dax att smida lite övertalningsplaner här hemma.
Min mage kurrar ju som in i vassen, hehehehehehe !!

Ha en bra dag :-*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt snygging;)



PUSS H

2010-12-30 @ 22:44:45
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

TAAAAACK Snyggaste ;)



PUSS N

2010-12-30 @ 23:03:57
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0