Mycket !

Tjoohoo !!
Mycket att göra de här dagarna innan Jul eller
ja, det finns ju dem som har mera att göra
men mitt räcker till för nu :)
Igår var jag ledig så då passade jag på att
fixa det sista inför Julen....men jag är
INTE klar än :(
Ska ta en runda på stan idag innan
träningen och jobbet.

Igår var jag och Mr F och handlade lite
mera julpynt hem. Ni som tycker att erat
pynt inte räcker till köp NU på rean,
nästan halva priset överrallt !!

Här kommer lite bilder på vad Vi införskaffat Oss :)


Mr F ville ha en Tomte, så det fick han :)

   
Lite småkraffs på olika ställen i huset...även på toa, men
det var tydligen inte uppskattat.
Kommentarer som;
- Aha, här sitter jag och göra mina behov och dem önskar mej en
GOD JUL !!!??? KUL !!


Köpte även en sånn här som jag länge velat ha :D
Men han såg lite tråkig ut så jag piffa upp den lite :P

 
Myyyyyyyyyycket bättre eller ?!

 
Jag är så nöjd :D
Nu slipper jag stressa runt efter en sånn här iallafall.
Mission completed !!

Nu ska jag fixa ett stopp i köksvasken och sen ut med hunden.
Vi syns när Vi hörs <3
 


Kommentarer
Postat av: Jag

Fin kransen blev då Du gjorde om den :)

2010-12-21 @ 16:20:54
Postat av: Hanna

Nattiii! Blev ingen träning för mig idag.. Jag är fortfarande så jäkla förkyld! Fattar inte varför det inte går över:( Jag vill träääna!



Fin krans, speciellt när du piffade till den:)



PUSS PÅ DIG BÄSTA DU!

2010-12-22 @ 00:27:23
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Men TACK snälla Ni :D

Hanna NU måste din förkylning ta och ge sig :(

Vill ju träna med Dej min BÄSTA <3

2010-12-22 @ 22:14:22
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0