Men Guuuuh, höll på att glömma !!

Ja, jag höll på att glömma det viktigaste av allt nästan.
Imorse när jag och Guss var ute på vår morronprommis
såg Vi en massa konstiga spår, Vi följde efter dom....


Ser Ni ? Märkliga va ? Nån som vet vad det är ?

Spåren ledde Oss in i skogen, in i elljusspåret....Vi började
bli rädda eller ja, jag började bli rädd :(
SSSSSWWWWIIIISSCCHHH !! sa det bara.


Där kom han, skidåkaren.
JÖSSES !! Jag hade glömt att dom kommit tillbaka :(
Nu har dom tagit över HELA världen så länge
det finns snö på backen.
Vi andra får väl nöja oss med den tråkiga asfalten så länge....

  
Maaaassor av skidspår i hela skogen...blääääää, not My cup of tea.


Natti natt och Gla 3:e Advent på Er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0