Liten del av helgen

Aloha :)
Här sitter jag denna måndag och redan utfört en massa grejjer....
tycker jag själv iallafall :D
Nääh, men jag har iallafall hunnit tvätta ett antal maskiner, varit ute med hunden,
pluggat, ätit, dammsugit och nu sitter jag här.
Skulle behöva plugga en MASSA mer....men jag orkar INTE :(
Har tenta på onsdag så jag ska väl fortsätta med det *suck*
Annars inget nytt, har jobbat hela helgen men har trots allt
hunnit klämma in lite roligheter under dessa dagar.

I lördags var jag hemma hos Pia tillsammans med
Verre och HP :D
Vi hade jätte kul !!
Åt tacos ( vilket är ett MÅSTE ) gjorde ljuslyktor
och ett otroligt fint pepparkakshus.


Mina sköna Bönor :)


Något felstavat, men vad gör det om 100 år ?!


Här skulle jag lätt kunna bo !!

Nu har Vi slagit fast vid att detta kommer att bli en tradition som
skall utföras varje år kring jul :D
En mycket fin tradition må jag säga.

Har fortfarande ont i munnen efter att ha opererat bort dessa
2 tänder så jag kan inte träna än :(
JOBBIGT !! Och tråkigt....

Hmmm...hur mycket är klockan mån tro ?
OJ !! MYCKET !! Måste sluta.

Ciaooo :D


Höll på att glömma att visa våra lyktor, ajja bajja :)
Fina va ?

Nu så, Ciaooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0