Kväller....snart natt

Go kväll alla Nattugglor :D
Visst borde åtminstånne jag sova vid det här laget, men jag är inte trött.
Har jobbat kväll och avnjutit en kvällsrunda med jycken, samt en
smaskig måltid på MC :)
Gaston älskar MC !!
Vi har lärt honom såååååå många ord här hemma, flera viktigare ord
än andra.
Som exmpelvis hare, kissekatten, kotten ( igelkotte ), vovven,
käk/mat, cykla, sväng, ja lite smått och gott som Ni kan se.
Och just nu är jag inne på att han ska lära sig ordet " Mc Doooonaaaaldsss "
och helt ärligt tror jag han kan det :D
Duktig vovve !!
 
Blääää....va ont i magen jag har :(

Mr F är ute med sina vänner, PERFEKT nu när jag ska se några
avsnitt av 2 1/2 man eller som det heter på svenska " Två och en halv man "
eller hur Jasse ;)


Visst sere ut som en Alien...eller ?!
Ni ser vare är va ?


Nu då, syns det bättre ?
Nu var den nästan söt ju
eller är det BARA jag som har livlig fantasi :)

 
Bilder från kvällsrundan. Skööönt väder ute just nu faktiskt.

Natti natti på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0