Here U go

Nu ska jag visa lite bilder över det jag
inhandlat under dan på loppis :D

Håll i Er 
  
FULLT med folk, bland annat stod Sorken där
tillsammans med sin söta syster Sandra och Anna och
sålde en massa prylar :)
 

 
Nya kuddar till kökssoffan, olika motiv på alla 4 kuddarna

 
En spegel med texten "Kärleken övervinner allt" på latin

 
Som jag har letat efter ett VANLIGT vitt bord, men inget hittat
så hittar jag ett på loppis till en liten slant :)
Va tycks om det lilla ljushuset ?  Mysigt inte sant ?

 
Nya saker till PATRULL-hyllan ( som P-L säger ), bland annat
det lilla fina hjärtat

Nå ? Va tycks ? En dag på loppis och så här blev resultatet.
Jag är nöjd.
Kommer dock bli ÄNNU nöjdare med mat i magen, så
nu åker jag hem till svärföräldrarna för att
äta.
HOPPAS att dem har tänt en brasa :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, så fina grejer :))

2010-12-12 @ 10:24:03
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Taaaaack Hannis :D

2010-12-12 @ 18:57:03
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0